Friday, June 29, 2012

Dejavu Di Kinabalu


hye all ;) korang tgok tak Drama Dejavu Di Kinabalu?? hihi kalo tgok tu tau la cer ne beshh kan....^_^
                                                                                              
                                                               Ne haa synopsis.. bc la ;)


Dejavu Di Kinabalu menceritakan mengenai kekasih Ammar, Innara yang meninggal dunia dan menderma jantungnya kepada Nadira. Nadira yang juga pesakit jantung sangat bersyukur kerana dapat menjalani pemindahan jantung ketika nyawanya di hujung tanduk. 

Bazli, kekasih Nadira sangat mencintainya dan menjaganya dengan baik sepanjang dia sakit. Nadira berasa amat terhutang budi pada Bazli. Nadira adalah pereka hiasan dalaman, begitu juga Ammar. 

Takdir menemukan Ammar dengan Nadira secara tidak sengaja. Ammar mahupun Nadira tidak mengetahui bahawa jantung yang ada dalam diri Nadira adalah milik kekasih Ammar iaitu Innara. 

Takdir jugalah yang menemukan mereka kembali apabila ditugaskan untuk menyiapkan projek yang diusahakan syarikat Bazli. Ammar terus jatuh cinta dengan Nadira dan dia berasakan Innara ada dalam diri Nadira. 

Melihat Nadira seakan-akan melihat cinta hatinya yang sudah mati. Degup jantung Nadira pula semakin laju apabila terpandang Ammar. Mereka berdua saling tertarik dan cuba untuk menghindari perasaan itu. 


p/s :: Sekarang ne layan drama ne laa~~ ^_^ beshh lo0rhhh... song theme also nise!! ^^

1 comment:

Minah Bunga said... Reply To This Comment

salam...
minah pun layan jugak cerita ni...
besh....

This Blog is Protected. Copyright 2010 - 2012 © Design By Miss Noorapipah Aslee